Sunday, November 9, 2008

takut~

aku takut smalam..

aku cuak..

makin blaja, aku makin takut...
aku makin x tau..

bkn kh ad 4 glongn yg msuk neraka wlopun zahirnya kita nmpk mereka itu baik, dn konon nya soleh?..

ya, mereka itu lah para dermawan, para hufaz(org yg hafaz al-Quran), para syuhada' dan para ulama'...
*syukran jazz ila ukht dja-

aku takut lgi..btmbah2 takut...
aku tkut, andai perjlann aku ke klas smlm hnya lah sia-sia smata..
sia-sia jika niat beralih arah..
aku takut...
aku khuatir, kalau2 hadir dlm dri ini ,
stu perasaan yg halus..
sukar tuk disedari walau sesedar mna pn minda dn otak kita..

riak-
itulah yg aku takuti..
aku takut, pjlnan aku ke klas smlm hnya krana aku mahu dpndang berilmu..
oh, tidak sma skli!...
aku takut, hadir nya rsa itu, sia2 lah penat lelahku..

mkin byk ilmu, aku mkin takut..
riak lah bkal memusnahkn semua..

ampun kn lah dosa ku, ya Allah~

1 comment:

Anonymous said...

ohhh mulah..kamu membuatkan aku juga terfikir..mohon dijauhkan dari 4 golongan tersebut..moga dihadirkan oleh Allah sifat ikhlas dalam diri