Thursday, June 25, 2009

[ apa dia..?..meja dadah?..bkn la, mujahadah la..]

ingatkan superman buang spender,
rupanya mintak sejadah,
bukan buang member ,
tapi mujahadah...

kalau nak dikupas, berjela-jela lak..dan disebabkan pula aku ini tengah mood bermalasan, maka dengan automatiknya aku pun malas nak mengupas pasal ini dengan lebih mendalam, tepat, jitu dan persis..(apa kaitan lak..erkk)


harap suma pun berjaya..
aku tahu benda nih bukan senang, bukan mudah...menyusur tangga..ke angkasa..uuuu yeaahhh...
hmm...sama la dengan kisah lagu AF nih..
bukan mudah kita nak menyusur tangga keimanan ke angkasa syurga..

"janganlah kamu mengatakan diri kamu beriman selagimana belum diuji"
-firman Allah swt-

aku akan cuba hadapi sebaik mungkin kalian semua,
kerana kalian adalah ujian Allah bagi aku,
dan begitulah sebaliknya aku ini ujian Allah juga bagi kalian.

1 comment: