Wednesday, August 26, 2009

graduasi vs mkan

tajuk yg lame, tpi itulah yg sbnrnya..
dh lma aku tgu nk blah dri kms do..
wht happened to mmries..?..
bosan2..bosan2...
msa kt smap pn x sbar nk blah gk..
anyhwre it went, the feeling is just want to get out FAST.
n hoping so for DUNIA?..
not yet..
bkn sbb aku cintakan dunia, tpi biasa la, amaln sngt sdkit..

msuk blek psal grad..
aku happy gk pi grad tuh..
jumpa mmber2 blek..

tpi x puas hati stu ja..
aku nk makn deserttt!!..
haha...
fvret aku kot dsert dia..
tpi dorg nih sebok nk amek gmbar..
adeyh la..
act, aku smpt ja nk mkn aku nya..
bila aku tgok yg org len nya, dorg x sntuh pn kot..
bek bg kt aku...
ish...rugi2..
geramnya aku...

hahaha....

org kesah psal grad, aku kesah psal dsert yg bes...=P

4 comments:

oyop said...

makan tu lebeh penting!! akoo setuju dgn ko..hahaha

mulanrizu said...

cya la oyop!..=D.hahaha

Anonymous said...

aku makan! tapi btol la banyak tak disentuh. aku lantak aku pnye, pastu makan buah sebanyak mungkin. aum!

mulanrizu said...

haha..tau x pe..bley tmbh lgi sorg geng max nih..hahaha