Tuesday, January 12, 2010

the loser member.

sekarang kt langkwi.


situasi dan keadaan, mmg boleh mempengaruhi kita.
6 bulan kt rumah, super mlas.
tpi dtg sini x bley nk malas2.
dh kna stdy blek.
ad presentation la pa la.
tapi aku sbb cuti tuh, mmg otak karat.
aku x bley nk bg opinion.
x dak pa lam otak, kosong nk mmpus.hoho
klo ad pn, mungkin aku lupa.

aku sdar, byk yg aku wt kebelakangn neh, tersalah langkah.
byk yang aku menyesal.neh refer to gerak hati a.

klo kt lgkwi neh,
cm tym disscusion/groupwork, aku cm nk bg idea, tpi x sure btol or x.so aku diam ja.
upanya2, btol. n klo aku speak out, mmg bley tlong group aku.

wktu len lak, tgh men nasa game.
aku mmg super B****.
x reti nk reason yg logic.
bila aku voice out opinion, upa nya slah lah.
abeh group aku dpt last rank.

n plus, bila tukaq2 group, msti group yg ad aku tuh jdik loser.
sbb klo group mmbers yg duk ngn aku sblom neh, pi group len hebat.

ap mlsah ngn aku neh..?
adeyh.
sian org2 tuh.

aku tgh mencari jalan pulang.

No comments: