Friday, September 26, 2008

+++Lambaian terakhir Ramadhan +++

rini dh 26 seyh..adeyh...aku nk blek stgi , tpi nih packing pn x g..hua3..
x pa, stg blek bilk aku packing ah...bkn nya lma mna pn..
simple sudeyy~

aku akan menangisi pemergianmu wahai sayang, kehadiranmu dirindui...wui2...
wt ayt skema le plak..huh...

ap2 pn, stkat nih, aku puas hati dgn ap yg aku dh wt..
aku x nyesal pa2 pn..aku dh btol2 amek pluang n hargai ramdhan nih..
tima x tima, itu wallahu'alam..
moga2 dtrima la..
dpt ijzah fes class hons ka pa ka dri akdemi Ramdhan nih..hehe..
aminnnn~

moga taun depan aku jumpa lagi kau ,wahai ramadhan
kalau ad kesempatan.

klo rmdhan dh x da nih, msti nnti aku cm bouhsan..
adeyhh la...
erm...rindu nya..

bila dh mikn matang nih(matng sngt ka..wek3..), rmdhan tuh sngt aku hargai..
klo dlu aku sma cm org len, asek pike nk rya ja..pahtu nk cpat abeh posa..nk bju rya n suma2 yg swaktu dgn nya..
tpi skng, aku dh x kesah bila pn nk rya
aku dh x kesah ad bju rya or x...
aku dh x kesah ad kuih rya or x..
yg pasti, aku gembira bila hilal rmdhan muncul~
~bahagia~

No comments: