Wednesday, February 3, 2010

Bencinta - Faizal Tahir

tiba-tiba rasa cam nk post lirik lagu FT.

--------------------------------

dengarkan tuk ku berbicara
bicara trus ke hati mu, hati mu
hati yg penuh rasa ragu
jgn trus pergi, tnpa mndgr ku
mungkin mudah untk kau terus berlalu
nanti dlu
berikanlah waktu, untuk aku, untk kamu

ingtkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihatmu
lidah kelu sdgkn aku mahu kau tau
aku cinta padamu
bnci pda mu
cinta pda mu

ke tepi lihat ku berlalu
pasti itu yg terbaik untuk ku
tiada lagi mahu ku tahu
tentang hidup kamu
tentang mati kamu
aku tahu engkau tahu ap yg mata ku tahu
ap yg kau tgu, mahu aku buka pintu

sakitnya aku membenci kamu
sakit lagi mencintaimu
dan aku pergi, tapi kembali
benci aku mncintai dri mu
ku benci kamu
ku cinta kamu

-----------------------

act, neh bukan nya full pn, just aku ltak yg mna aku suka ja..
yg len tuh just ulang2 ja..kekeke

No comments: