Wednesday, March 17, 2010

FT dan perasaan yang bercampur-campur

fakta hari ini. (fakta la sangat)

1. titah telah berjaya mendapatkan CD ADRENALIN Faizal Tahir! dia update status kat FB. aku bila baca, memang tak keruan habis. hati memang dah meronta-ronta nak tengok CD tu! adeyh la.

2. tadi, aku mintak tolong titah 'rip' kan cd tuh. dan sekarang proses 'transfer thru skype' .kekeke. XD!! terima kasih tah!! terharu2..hehehe

3.siku aku tengah gatal sekarang neh. pelik, sebab sebelah saja yang gatal. nak kata sebab kulit kering, tak mungkin lah. kulit kat tapak tangan yang terdedah cuaca sejuk wellington neh, sihat walafiat lah pulak dia. adeyh, terpaksa la tadi, aku beli lotion. wuhuhu. kulit tak pernah-pernah sensentap neh. =(

4. hah, pasal tangan dan tapak tangan. huhu. jari dan tapak tangan aku akan "menyerap sejuk" . maksud dia, kalau keadaan sekeliling sejuk, tangan aku akan sejuk, dan sebaliknya. sampaikan ada kawan aku sorang neh, cakap aku boleh jadi termometer dah. huhu. dan yang pelik nya, walaupun jari dan tapak tangan aku sejuk gila, tapi aku sendiri tak la rasa sejuk sangat. tangan orang yang menggigil kesejukan lagi 'warm' dari tangan aku.

5. laptop! mahu bunuh aku kah? aku tuan kamu, yang sangat sayang kamu. huhu. --> apalah masalah laptop dv3 neh? huhu. kan kat keliling dia ada line metal tuh. aku asek rasa arus letrik ja. sakit2. esok, aku buat keputusan, mahu pergi beli sarung tangan yang bahgian hujung jari nya terbuka. supaya pergelangan tangan aku tak kena renjatan kecil arus letrik dah.isk2.

No comments: