Saturday, April 25, 2009

Text for study..????

TEXT LITERATURE

alevel, alevel...A-Level Cambridge!

apa benda la yang aku belajar sekarang ni..?..
3 dari 4 text wajib, semuanya LUCAH..
hahaha..
mungkin ada classmate aku yang tak setuju kot,
sebab " kita kan tengah belajar"...
?????
nak belajar pun ada adabnya..
belajar apa kejadahnya macam tu..?
adeyh, rosak iman..rosak..rosak...
punah ranah...

aku yang sebelum ni tak pernah tahu pun 'terms' yang pelik2 tu..
sekarang ni, siap dah terpahat dalam kepala otak lagi..
ya la , bila kena analisis text tu, nak jawab kena ingat petikan..
kalau aku senaraikan petikan2 tu, habis la..tak ada satu pun yang korang boleh baca..
semuanya akan di'star' kan...e.g: S***B****

telinga aku, tiap-tiap hari dengar...
mulut aku, tiap-tiap hari sebut...
mata aku, tiap-tiap hari baca tulisan..
(tiap-tiap hari yang aku study literature ja la..hari lain yang tak, selamat la..)
hati berkarat dengan benda yang kita belajar????
adeyh...
laknat..laknat...
=>kes aku ni ada sikit sama dengan sorang member kat Canada..bezanya, benda yang aku belajar tu yang menggangu aku secara direct, tapi member aku nya secara tak direct..

kalau dulu, dengar benda pelik-pelik ni,
berdesing telinga, merah padam muka...
sekarang, siap boleh buat lawak lagi dengan benda tu..
tengok, aku pun dah jadi mangsa experimen kelucahan melampau..

nanti kalau ada budak-budak kelas aku or yang ambil subjek LIT baca post ni mungkin marah dengan aku..
biarlah korang nak marah..
korang pun mangsa macam aku jugak..cuma korang yang tak sedar..
tak payah lak nak bersyarah-syarah dengan aku pasal kebaikan or the bright side of LIT..

I HAVE ENOUGH DISCOVERED IT!

huhuhu...
berjayakah Yahudi?
berjayakah SETAN?

hm..nampak gayanya, memang tak dapat disangkal lagi...

*Literature kat sini aku spesifikkan untuk Literature A2 Alevel Cmbridge.Kalau ada yang sewaktu dengannya pun boleh la di'apply'kan sekali..bukan semua Lit ni lucah, hanya kebanyakkan...(mungkin pilihan Cambridge ja kot yang lucah2...)

2 comments:

Anonymous said...

huhu it gets worse over here. even without lit

mulanrizu said...

yeap tasya..lit is juz one way to get there..huhu..