Tuesday, April 14, 2009

[ WaYs of WishinG ]

18 March 2008
Dedication 1=

"wahai saudara ,
berbahgialah kamu kerana telah diperkenankan oleh Yg Maha Mulia RAJA segala Raja untuk di'extend' kn umor kamu setahun yg lepas menjadikan kamu telah pn 20 tahun (dlm msa 6 ari g, aku tuleh nih 12mac woo..)...dan tahniah buat mak dan ayah kamu...

dan ingtlah kamu, rumah terakhir mu tlah smkin hampir..sngkat lah sudah msa untuk berbakti, mka kejar2 kn lah..(ko kjar akhirat, dunia akn kjar ko..jgn riso, aku tau ko kuat lari kn..)discover la ap yg kamu nak n repair la ap yg ptut..

semoga, setahun kamu yg akan dtg dipnuhi cahaya bintang2 pingat kurniaan Yg MAHA MULIA RAJA Segla raja..

with that, SaNaH HeLwa Ya ZaMiLi~~!"


30 March 2009

Dedication 2=


“kubo2…

Haa, takut akk..?Prep amcm?

Umo dah meningkat, 19 sudey

Hepy bzday ah bai~


[reply]


“wa caya sama lu la bai, gua cuak gle sbb gua xready ape2 lg ntuk mati, tq r sbb lu mengingatkn gua n tq sbb wish bday gua. Tq again dude, nyte.”


31 March 2008
Dedication 3=

Ma Rabbuka?
Anta dah prepare nak mati syeikh..?
Malam ni cukup 20 tahun anta hidup kat dunia sampah ni...Tak rasa nak balik kampung akhirat kah syeikh?...

Umor meningkat dah syeikh...
Sanah Helwa ah akim..~

[reply]

"apa da wish menakutkan....huhu..k2, thanx alot!"


walaupun bermacam cara untuk ucapkan selamat hari lahir, jangan lupa kan mesej utama...

[kita hidup untuk mati]




1 comment:

maiGeta said...

sori ak xactive sgt lani fs,so xreply kut ak rsa commment 2...

nwy,makacehh....